ŠKOLENÍ

Online školení Atlassian

Školíme ONLINE!

Kontaktujte nás, můžeme se přizpůsobit vašemu rozvrhu.

ŠKOLENÍ
Úvod do Confluence
Pro koho je školení určeno
Pro uživatele bez zkušeností s Confluence. Máte nové zaměstnance? Rádi je zaškolíme.
Nejbližší termín

Warning: Illegal string offset 'date' in /data/6/b/6b16029b-b770-4634-9b47-b8ba108730c0/eea.cz/web/wp-content/themes/eea/archive-skolenie.php on line 92
Způsob školení

Online

Confluence pro pokročilé
Pro koho je školení určeno
Pro uživatele se zkušenostmi s Confluence.
Nejbližší termín

Warning: Illegal string offset 'date' in /data/6/b/6b16029b-b770-4634-9b47-b8ba108730c0/eea.cz/web/wp-content/themes/eea/archive-skolenie.php on line 92
Způsob školení

Online

Administrátor aplikace Confluence
Pro koho je školení určeno
Pro uživatele s oprávněními administrátora Confluence.
Nejbližší termín

Warning: Illegal string offset 'date' in /data/6/b/6b16029b-b770-4634-9b47-b8ba108730c0/eea.cz/web/wp-content/themes/eea/archive-skolenie.php on line 92
Způsob školení

Online

Úvod do Jira
Pro koho je školení určeno
Školení je určeno pro uživatele, kteří s JIRA začínají a chtějí se naučit základy.
Nejbližší termín
15.04.2024
Způsob školení

Online

Jira pro pokročilé
Pro koho je školení určeno
Pro uživatele se zkušenostmi se systémem JIRA.
Nejbližší termín
16.04.2024
Způsob školení

Online

Administrátor aplikace Jira
Pro koho je školení určeno
Pro uživatele na úrovni administrátora správy aplikace.
Nejbližší termín
18.04.2024
Způsob školení

Online

Pokročilá konfigurace projektů Jira
Pro koho je školení určeno
Pro uživatele se zkušenostmi s JIRA, zejména pro zaměstnance na pozicích, které navrhují nebo optimalizují procesy.
Nejbližší termín
22.04.2024
Způsob školení

Online

Jira Service Management agent
Pro koho je školení určeno
Pro uživatele v oblasti podpory a poradenství, pracovníky help-desku se zkušenostmi se systémem JIRA.
Nejbližší termín
24.04.2024
Způsob školení

online

Jira Service Management administrátor
Pro koho je školení určeno
Pro administrátory aplikace JIRA Service Management.
Nejbližší termín
25.04.2024
Způsob školení

Online

REFERENCE

Myslím, že to bylo hlavně díky praktickým zkušenostem školitele s implementací Service Desku v jiných firmách, takže nám dokázal dát spoustu zajímavých tipů z pohledu uživatele.

Časově bylo dobře rozvrženo. Pokud bylo potřeba věnovat se některým konkrétním problémům větší pozornost, mohli jsme to udělat, zatímco tam, kde jsme ušetřili čas, jsme si mohli vzít několik dalších témat nad rámec původně dohodnutého školení. To znamená, že bylo opravdu přizpůsobeno našim konkrétním potřebám.

Školitel byl kompetentní, měl bohaté zkušenosti a dokázal odpovědět na všechny naše otázky.

Uvítali jsme, že jsme materiály obdrželi v papírové i elektronické podobě.

Velmi jsme ocenili, že byla interaktivní a na základě řešených příkladů jsme získali reálné zkušenosti se správou Jiry a okamžitě jsme vyřešili všechny konkrétní problémy. Byl to vlastně náš první zkušební projekt.

Vše proběhlo hladce. Já osobně jsem byl velmi spokojen a moji kolegové si to také pochvalovali.