Blog
8. dubna 2019 EEA s.r.o.

EEA se stala Atlassian Platinum Solution Partner

Díky mým šikovným kolegům se nám podařilo dosáhnout nejvyššího levelu partnerství s Atlassianem.

Věděli jste, že název Atlassian firmy vychází z řecké mytologie z postavy obra Atlase, který drží na svých bedrech celou nebeskou klenbu?

Co znamená být Atlassian Platinum partnerem?

Je to velká prestiž a je to opravdu tvrdě zasloužené a odpracované. Stát se partnerem Atlassianu znamená splnit velmi přísné podmínky, které si Atlassian stanovil. Kluci z Atlassian týmu museli projít náročným tréninkovým programem a následně velmi sofistikovanou certifikací, kterou si musí pravidelně obnovovat.

Jak to začalo a proč jsme se rozhodli pro Atlassian?

I v EEA jsme se setkali s otázkou, co vše je zapotřebí pro dobré řízení firmy. Jak nejefektivněji sdílet informace mezi sebou, kde je „uskladnit“, jak reportovat, co s fakturami…

Nejprve jsme uvažovali, že si naprogramujeme vlastní řešení. Avšak v té době v Austrálii dala malá firma do světa svůj druhý produkt „Confluence“ a naši architekti spočítali, že je levnější a rychlejší postavit firmu na hotových Atlassian řešeních, než vyvíjet vlastní.

Následně jsme tak v roce 2005 vybudovali naši firmu na Atlassianu, a to jsme opravdu netušili, že jsme nasedli do trendy jedoucího vlaku, a že díky tomu vznikne postupně v EEA tým expertů a kodérů, kteří se specializují na Atlassian produkty.

Jak hodnotíme používání Atlassian produktů po téměř 15ti letech?

Když jsem začala pracovat v EEA, tak jsem byla naprosto fascinována, jak může firma jednoduše a efektivně fungovat. Všechny neduhy, kterými firmy trpí, například. neinformovanost, nejasné kompetence, nesdílení informací nebo nedokonalé reporty, zde zkrátka nebyly. Ptáte se, jak je to možné?

Všichni děláme v Confluence, takže cokoli se ve firmě děje, dělá, si umíme dohledat jedním klikem a máme o tom přehled. Když například kolega v Trenčíně na něčem pracuje, nepotřebuje posílat dlouhočizné maily s vysvětlením problematiky, pokud potřebuje radu nebo pomoc. Jednoduše si to v rámci Confluence sdílíme, okomentujeme nebo připomínkujeme.

V Jira naplánuji úkoly pro svůj tým, sleduji čas a rozpracovanost a získám přehled o projektu na 2 kliknutí. Díky Service Desku si držím dokonalý přehled o požadavcích od zákazníků a umíme dodržovat často velmi přísná SLA.

Díky perfektnímu odladění a EEA pluginům máme Atlassian produkty, které já – projekťák, můžu jen milovat :-).

Jako spokojený uživatel plně chápu, proč se zakladatelé Atlassianu ocitli svého času mezi top nejmladšími miliardáři na světě.

A jak říká jeden můj kolega: ,,v Jiře je pravda“ 🙂

Jaká je EEA vize s Atlassian?

Chceme i nadále poskytovat špičkové služby, na jaké jsou naši zákazníci zvyklí. Plánujeme nadále vyvíjet naše vlastní aplikace a rozšíření pro Atlassian produkty.
Podporujeme zvýšení kvality digitálních služeb státu na Slovensku, a proto budeme bezplatně zavádět pro občanské sdružení Slovensko.Digital aktuálně jeden z top nástrojů Atlassianu – Service desk, takže si jej bude moci vyzkoušet každý občan.
Plánujeme spustit pravidelná školení na Atlassian produkty a sdílet tak naše know-how.
Díky mým šikovným kolegům se nám podařilo dosáhnout nejvyššího levelu partnerství s Atlassianem.

 

Lucie

PROJECT MANAGER

Podobné projekty