1.Snižte počet e-mailů
Znáte to… na začátku byl email. Potřebujete něco zařídit nebo získat přístup, anebo dokument, dáte dohromady několik údajů, sepíšete to do mailu a odešlete ho na zpracování. Nějaká dobrá duše nebo automat na druhé straně začne připravovat potřebné podklady, zkontroluje několik tabulek, odešle několik dalších mailů a čeká na schválení. Často následuje další zpracování dokumentů a zapracování nových dat do různých tabulek, databází a systémů. Nástroj Jira dokáže automaticky informovat zainteresované osoby, provádět úkony v pozadí, posílat upozornění a poskytuje prostor pro diskuzi zaznamenanou přímo v daném požadavku (interně nebo navenek). Redukuje tak hlavně zdlouhavou mailovou komunikaci a podává přehledné informace o tom, jak je požadavek zpracován.
2.Získejte přehled ve firemních procesech
Nacházíte se v situaci, kdy vám zůstává ohromující množství emailů a souborů, nepřehlednost v jakém stavu je žádost, kde se proces zasekl a kdo je zodpovědný za jeho řešení? Váš požadavek často padne do nějaké mailové schránky a co se děje dál vám připomíná pohled do černé díry? S přibývajícím množstvím zaměstnanců, roste i počet požadavků na zpracování. Různá oddělení mají různé procesy a často je potřeba zapojení až několika procesů z dalších oddělení současně. Právě v této oblasti Jira a Confluence nabízí několik možností řešení. Dokáží vnést přehled, transparentnost a statistiky jednotlivým procesům. Výsledkem řízení procesů v systému Jira jsou také spolehlivé data, ze kterých je možné získat informace o efektivitě procesu a lépe identifikovat místa, kde je potřeba proces upravit.
3. Sledujte jak fungují vaše procesy
Na trhu můžeme pozorovat dnešní trend „data-driven company“. Tento trend se točí kolem zpracovávání velkého množství dat, protože zaznamenává a ukládá velké množství procesů, přičemž výstupem může být tabulka, graf nebo jejich doplňující se kombinace ve formě nástěnky (dashboard). Problémy využití těchto informací ale nastávají při nepřesném ručním zadávaní a opožděném sběru dat. Proto je klíčová správně navrhnuta architektura v Jira na základě definovaného problému zákazníka, s čím vám pomohou naši zkušení konzultanti.
4. Hledáte jednoduché uživatelské prostředí?
I skrze robustnost a bohaté možnosti systémů Jira a Confluence, nabízí oba jednoduché a intuitivní uživatelské prostředí. Jak kvalitní data získáme a jaké výsledky z nich budeme prezentovat, záleží ale hlavně na správném vyplnění údajů a na tom, že data, které sledujeme, nám nabízí odpovědi na naše business otázky. Kromě návrhu a implementace řešení, poskytujeme také školení uživatelů, aby jste měli jistotu, že všichni vědí, jak tento ekosystém obsluhovat.
5. Máte specifické požadavky?
Jiru vám dokážeme přizpůsobit přesně na míru vašim požadavkům. Jedním z komplexních řešení, které jsme vyvinuli, je HR modul v Jira, který řeší evidenci uchazečů, onboarding-offboarding, vzdělávání a mnoho dalších aktivit (Chci zjistit víc o HR modulu). Kromě toho je možné upgradovat také na řešení pomocí Jira Service Management, který dokáže vést zpracovávání incidentů, žádostí o dovolené, objednávaní a opravy firemního hardware nebo přípravu smlouvy s klientem. V Confluence, která zvládne sloužit jako intranet (Chci zjistit víc o Confluence jako intranet), může být dokumentace jednotlivých procesů a jejich vzájemných propojení zaznamenána v přehledné info-grafice s použitím jednoduchého doplňku pro Confluence. Díky využití funkcí doplňku Insight, je vytvoření a udržení interních databází poměrně jednoduchá klikačka, přičemž zvládne zpracovat velké množství dat a má téměř nekonečné možnosti škálování. Další z výhod je i možnost integrace a prezentování dat v jiných analytických systémech, jako například Google Sheets, Google Data Studio, Looker, Power BI, Tableau, SAS a mnoho dalších (Chci zjistit víc o Jiře a využití dat).
Jira v kostce
Pokud chcete aby vaše firma fungovala efektivně, je nevyhnutné aby jste měli přehled a kontrolu nad interními procesy. Jira umí poskytnout řešení a vnést v této oblasti transparentnost a zároveň měřitelné výsledky porovnatelné v čase. Využitím systémů Jira a Confluence je možné zredukovat počet firemního softwaru a zajistit lepší integraci a následnou automatizaci celé řady úkonů. Ať už chcete zlepšit fungování vašich procesů nebo získat přehled nad stavem požadavků na vašem IT oddělení, případně sledovat stav zpracování faktur na finančním oddělení… Jira samotná nebo v kombinaci s Confluence, je univerzálním nástrojem pro digitalizaci a management firemních procesů, vhodná jak pro developerské týmy, tak pro týmy, které zajišťují support a operativu (HR, IT/ICT, Legal, Finance, Facilities a mnoho dalších).
- jednoduché uživatelské prostředí
- transparentnost a zodpovědnost
- evidence a sledování práce na jednom místě
- generování cenných dat o fungování interních procesů firmy
- interaktivní dashboardy
- real-time reporting
- možnosti vytvoření workflow na míru
- k dispozici množství doplňků na Atlasian Marketplace
- integrace s ostatními systémy (ať už z produktové řady Atlassian nebo programy třetích stran)